מכירה שלושה חדרי שינה, Conca, Corse-du-Sud, צרפת, Favone snc

מכירה - Cod. 42807

  • טיפולוגיה: שלושה חדרי שינה
  • אזור: 70 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: Piano terra

בדרום קורסיקה הנהדרת, דווקא בפאבונה, ליד פורטו וקיו הנודעת, אנו מציעים פתרון דיור עם נוף לים בבית מגורים אלגנטי במרחק צעדים ספורים מחוף הים.
הנכס מורכב מאזור מגורים גדול ונוח, חדר שינה וחדר רחצה. קומת ביניים אופיינית משקיפה על אזור המגורים ומציעה מקום לחדר שינה שני.
הנכס מרוהט בקפידה ומצויד בכל הנוחות.
מוסך לרכב כלול.

עם הנוף הבתולי והפראי שלה, קורסיקה מכילה מגוון מדהים של נופים: חופים בצבעים קריביים, צוקים עוצרי נשימה, צוקים לבנים מסנוורים וכפרים ניצבים.
קורסיקה הוא אי מוקף במים צלולים ומנוקד בחופים חוליים יפהפיים, מוגנים בגבעות שופעות, המאופיין בשיח המפורסם והריחני הנקרא מאקיס.
אתרי נופש על שפת הים, מפרצים ומרינות מתחדשים בתיירים לאורך כל הקיץ, אך ניתן לגלות את קורסיקה האמיתית בעורף ההררי. יערות אורנים, חורשות אך מעל הכל כרמים, מהם מתקבל יין קורסיקאי היסטורי ומצוין, המתווים את הנופים הפנימיים של האי. המסורות העתיקות עדיין חיות בכפרים: פסטיבלים עליזים ואופייניים, מנהגים ומסורות אופייניות, השפה המקומית בת מאות השנים המכונה "קורסו" והתמחויות המטבח הקורסיקאי.
יתר על כן, בהרים, המכוסים בשלג במשך רוב ימות השנה, ניתן לתרגל טרקים מרגשים.

מופרד מסרדיניה בקטע הקצר של ה-Bocche di Bonifacio, הוא יוצא מהים התיכון כרכס הרים גדול מלא ביערות, המסמן את הגבול בין חלקו המערבי, הים הטירני והים הליגורי. למרות פוליטית חלק מצרפת מאז 1769, האי הוא חלק מהאזור הגיאוגרפי האיטלקי ויש לו קשרים היסטוריים עם איטליה גם בתחומים הלשוניים והתרבותיים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB