מכירה Trullo, BELVEDERE CAMPOMORO, Corse-du-Sud, צרפת, lieu dit chioso nuovo

מכירה - Cod. 41077

  • טיפולוגיה: Trullo
  • אזור: 215 m²
  • חדרים: 7
  • רצפה: 1790

בית עכשווי Belvedere Campomoro
ממוקם בבלוודר קמפומורו, במרחק של 900 מטרים מהים, שנשקף מבריכת השחייה המוקפת בעצים (אלונים, תותים, עצי זית ...) נגישה בדרך עפר.

אדמה מגודרת וסגורה בשער אוטומטי ממתכת ועץ אקזוטי (IPE).

מקום חניה ל -4 מכוניות.

בית גדול וקליל המשתרע על שטח של 215 מ"ר על שטח של 1,780 מ"ר, עם בריכת שחייה באורך 11 מטר המוקפת בטרסות עץ עצומות של 320 מ"ר (אורן אוטוקלב מחלקה 5).

בית בריכה עם מטבח מאובזר במלואו: ריהוט שחור וכיסא זהב, כיריים אינדוקציה, מיקרוגל, מקרר, ודלפק גרניט.

מקלחת חיצונית.

הבית מציע סלון בגודל 80 מ"ר עם בתי חווה חשופים ו -3.5 מ 'תחת תקרה עם מטבח פתוח (שמיט) ואי קוורץ גדול, מזווה ושירותים עם כיור.

כיריים אינדוקציה של המותג ניקולה טסלה עם מכסה מנוע משולב, מדיח כלים 16 הגדרות מקום, תנור De Dietrich ומיקרוגל, מקרר סימנס.

אזור הסלון מוקף בארבעה חלונות מפרץ גדולים בגודל 3 מ ', ואחד מ -4 מ' הנפתח לטרסה ובריכת השחייה מדרום ומרפסת 50 מ 'הפונה צפונה עם נוף להרים וירק.

ואז 5 חדרי שינה בתכנית שנייה, כולם מצוידים בחדר מקלחת (אחד כולל אמבטיה) וחדר הלבשה תפור (שמיט). בחדר המקלחת של חדר ההורים יש מקלחת גשם בגודל 1 מ 'x 2 מ'.

חדר כביסה בגודל 25 מ"ר עם מקומות אחסון גדולים.

תריסים חשמליים, מיזוג אוויר מבוקר עם בקרת אוטומציה לבית wifi, ריכוז תריסי גלילה, חלונות מפרץ בכל הבית כך שנרגיש מבפנים ומבחוץ.

מרוהטת עם טעם מחומרים איכותיים (נגרות פחם, 120 x 120 אריחים, דלתות חוט קיר Garofoli ב ידיות עץ אלון שחור, האנס Grohe ברזים, התקנה טלוויזיה על קיר אחד בחדר ההמתנה, מרכך מים. המים, circulator מים חמים , דוד מים מקצועי של 500 ליטר, קירות עם בידוד נהדר ...)

בקיצור, גן עדן אמיתי במרחק של אבן מהחוף וטיולים פנטסטיים (שביל החוף של קמפומורו שמצטרף לטיזאנו, אך גם יציאה קרובה לעבר נהרות הזוזה, או לכיוון אגוויל דה בוולה). 10 ק"מ מפרופריאנו (גישה לסירה מהיבשת עם Compagnie Méridionale de Navigation) ו -17 ק"מ מסרטן. שעה אחת 30 דקות משדות התעופה פיגארי ואג'אצ'יו.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB